loading...
بدون مادر....
مهسا بازدید : 17 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سلام 

 

4روز پیش مادرم مرد و منو تنها گذاشت.پدرم 5سال پیش از مادرم طلاق گرفتو رفت آمریکا

مامانم از ناراحتی بابا سرطان گرف و مرد من مهسا هستم 13سالمه ،زرنگ مدرسه .خب

بگذریم .من الان پیش دختر خاله مامانم زندگی میکنم اخه فقط اونارو دوست دارم و قرار تا

خردا پیششون بمونم اخه بابا اخر خرداد منو میبره پیش خودش امروز روز اول بود که اومدم

پیش این خانواده و این وبلاگم از ملودی هدیه گرفتم اخه گفت اینجا بهم آرامش میده قرار شد

اینجا خاطراتمو بنویسم .خاطرات اخرین روزایی که داخل ایران هستم.

 

اومیدوارم خوشتون بیاد تا بعد خداحافظ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 553